Helgen är över...

Hello allla:) nu har jag inte bloggat på ett bra tag fy fan :/ inte bra alls. men jag kan berätta om helgen iallafal:)
Fredag:  Kom hem från en hel skolvecka i örebro bra skönt att komma hem igen:) sedan blev det planer för kvällen att gå på glamour och glitter fest!  bra kul var det tills det krångla med skjusen men allt ordnade sig till slut iallafal :) kom hem kl 3 på natten inte så jätte bra för skulle upp och jobba kl 9 dagen efter:) häe kommer lite bilder:)

Lördag:Då blev det att jobba första dagen på kringlan igen efter dom har haft stäng bra skönt att vara igång igen:) då blir det att jobba i 3 helger till sedan är man ledig en helg sen fortsätter det varannan helg:)Plus att man var sa sjuk med men men vad gör man inte för jobb?sedan blev det att vara med sara och emelie fast man var sjuk men vad gör man inte för sina vänner:)blev att träffa j,p,n,r,h bra kul :D
Söndag:Då gjorde man inte alls så mycket blev mest att sova ut alt man har missat den här helgen:Pmassa sova!!
Sedan har man varit sjuk måndag och tisdag och då har det inte hänt så mycket så :) imorgon blir det skola tror jag iallafal om jag mår bättre:)
Nu blir det desperata hemmafruar och cougar town:D
sms eller ring :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback