Hello

Hejsan alla:) !

Nu var det länge sen igen :P men men har lite att berätta iallafal.
Helgen : Så har man varit lite kraslig :( men men fick bita tag iallafal så åkte på Noras julmarknar med älskligen och men hans mammi:) Där vi mötte elin och robin och lilla liam så SÖT! Det var trevligt att gå runt och titta lite fast var bra kallt den dagen så vart inte så länge men sedan åkte vi hem till elin och robin o liam:) (han måste ju också nämnas:D ) och fika lite. Sedan blev det att bära hem till grängshyttan och klä om och sen blev det nora igen hem till dom igen för att ha en myskväll fast vart vär inte så mysigt vart mer att man vart rädd för vi titta på paranomal activity 2 BRA LÄSKIG! Och jag borde inte titta på sånt för då kan jag inte sova så gissa vem som sov nära ens man? JO JAG ! :P Nu väntar ännu en till vecka i skolan och hoppas att tiden går snabbt så man får lov :) som man får den 22. Sen har man handlat alla julklappar redan :) Nästan iallafal :D så snart närmar det sig! :D Men folket vad händer på nyår?:D På fredag blir det utgång med tjejerna iallafal och man får väl hoppas på att man träffar kungarna från tylösand med :D  Pusssssss
Älskar min Carl-Magnus :D <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback