SÖNDAG!

hello :)
hela veckan på lovet har varit bra man kan ju bara säga att det är minne för livet, allt har varit mys och stup:P men men lyckad helg iallafal det tycker nog alla som var med tack för det :) ett stort tack:D
idag vart det vel hem och äta nå brutalt god mat:D fläskfile och potatis och beasås! så jävla gott!!! sedam blev det att klippa jan och få lite pengar för det behövs nu :) sedan blev det att åka med 6 bussen till örebro och blir kvar här hela veckan tror jag fast kanske ska hem på onsdag :) men mys hela veckan med bästa det säger vi inte nej till nejnej. sedan prata vi här *hemma* att jag ska göra så jag får inakoderingsbidrag eller hur det nu stavas:) så jag får mer pengar och det gillas mycket:Dnu sitter jag och milan och äter lite kvällsmat men snart blir det att göras ordning till natten och mysssssss:D

Bring IT Bitch!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Heej, skorna är dina! Dem kostar 175kr+50kr frakt. Om du skriver till min mail skickar jag kontonummret och så sätter du in pengarna och sen skickar jag skorna på direkten! Mvh Josefin :)

2010-03-01 @ 00:14:35
URL: http://josiescloths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback