Länge..sen

hello alla:)
det var bra länge sen jag var här inne men har ju varit på semaster bra skönt:)
har varit uppe i lillhärdal om nån vet vart det är, i härjedalen uppe hos mormor:) har tyvärr inge internet så därför det har varit lite svårt. Där hände det massa roliga grejer som lådbilsrally,bykampen, bakluckeloppas eller hur det stavas haha. sedan blev det ju fest senare den veckan . nu kommer man ju hem till verkligheten igen så blir bara att jobba sen drar man på intensiv kurs så man kanske får ett körkort:) sedan innan man åkte så var det ju faktiskt brolle så man hoppa och studsa så jävla snygg och grym!! nej nu har jag jobbat i 2 dagar från 9-18.30 och är redan trött men man måste träna för det så blev att gå promenad i 2 timmar med mamma igår:) sedan skicka värdensbästaemelie ett sms och fråga om vi skulle hitta på nå och så klart säger man inte nej så blev att träffa henne en stund sen blev det hem till sängen sedan börja en ny dag:) så kom sofia emelie jonna och mattias till fiket och fika det var allt mys:) sedan kom malin och anders cyklande till mig med:P min dag kan ju inte blir bättre eller vad tror ni?:P men men sen så blev det att åka och övningsköra och det här är faktiskt den bästa gången på ett tag om jag ska vara ärlig haha:D  nej nu väntar badet på mig sedan ropar sängen och min härliga bok:D sms :P P.s här är några bilderna från brolle:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback