Onsdag?

hello:)
onsdag idag javisst vart väckt av mobilen att annelie(chef) på jobbet och undra om jag kunde jobba imorgon och klart jag vill det pengar bara rullar in som sagt:P idag så har jag varit med emelie på hår och nu och fixat med håret emelie fick lite t5 i håret så det inte är gult längre good :) själv så ska jag blir lite grå men det lyckades vi inte så bra med vill ju inte vara blå i huvve igen nopp! bättre lycka nästa gång:D sedan senare på dagen blev det att spendera hos familjen höglin mysmys:) nu är man hemma och ska snart titta på sex and the city och jersey shore kvällen är kirrad:D  i helgen blir det nog nora dagarna hörde jag nån sa hihi :P sms eller ring:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback