Lördag idag:)

Hello :)
Det minsta jag kan göra nu är ju att berätta vad jag har gjort dom senaste dagarna, för jag har ju inte skrivit på länge
Tisdag: blev det bio med e och n och jag har ju skrivit att jag ville se sex and the city 2 eller dear john men tror ni jag fick se nån av dom? eh nej :P men men fick ju se en film iallafal :P klaga precis inte titta lixsom bara på han?

Skapligt!

Onsdag!: den här dagen har jag väntat på i 7 månader! och nu är den här, den dagen jag ska tatuera mig:D blev att gå upp kl 9 och sedan vänta på att amanda och sara ska komma och hämta mig kl 10 sen åkte vi till filipstad , vi hade tid kl 11. så vi hade mycket tid på oss och det var ju bra:) bra nervös var ja hela dagen :) sen satte sig sara och gjorde sin på ryggen först , sedan efter all vänta och alla nerver så var det min tur bara att göra den:P sen efter ungefär 40-45min var jag färdig:D

 BEVIS!
Torsdag: blev det att slinga emelies hår så nu är hon taggad på att göra flera som hon gjorde dagen efter haha:P
Fredag:JObba hela dagen 9-18.30 bra jobbigt, sedan blev det att åka till stömsdal med emelie och sara och det var mums:) sen drog jag och emelie hem till mig göra oss ordning lite sen blev det att gå till grannen erik:) sen drog vi vidare till tony sen blev det robin:P men jag drog till carro o sofia efter allt:) sedan så slog mina ögon igen:P
Lördag: VAD HÄNDER IKVÄLL? ska träffa emelie iallafal men sen vet man ju aldrig vad som händer:P


Victoria Runqvist.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback