allt.

hello:) i torsdags så vart det träning sen blev det pizza efter haha kanske inte är så bra men men :P sedan blev det med till han :) och vart bjuden hos ^granner^ för dom hade överasknings party för evelina sen var ju han där och sen sa alla att jag skulle komma dit så :) men man tackar inte nej för fest :) fredag så blev det att åka in till öret och festa med tjejerna bra kul var det fast bra jävla stressigt hela dagen igår:)men vi hade kul tills en KILLE slog mig .... ibland så kan man inte förstå perssoner?blir så jävlaaa förbannad.. men åkte hem vid 3 inatt från örebro så allt vart vel bra tack mattias sofia jocke o emelie som tog sin tid och hämta mig tack tack tack:)idag så vakna jag precis ur en dröm inte så vacker precis.. men men man överlever:) idag vet jag inte vad det blir så hör av er :P kanske blir vin idag igen?:) pusss<3


Brint IT Bitch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback