hello

hejsan alla gladaaa:D förlåt för att jag inte blogga igår:P inte meningen men vart mycket igår:P jag har börjat älska en ny serie TRUE BLOOD såå jävla bra!!!!! titta seriöst så jävla bra! älskar det!!!!!! men men igår så vart jag bara besviken men ska inte skriva om vad på bloggen för det ställer bara till med problem .. men kan bara säga att det är slut mellan dig och mig! idag så var det skolan var nere i salongen bra kul:) fick göra uppsättningar och slinga håret på mirelle :) det vart väldigt bra :) idag har jag och milan varit och handla på ica idag igen hihi :P så nu blir det fortsättning på true blood för måste se hela första serien sen så ska ju milan och lavinia se andra sesongen så måste komma ifatt:) så nu blir det MYSKVÄLL sedan kl 9 blir det ju desperata hemmafruar:D VI GILLART OCH JAG MÅR BRA!



BRING IT BITCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback