Onsdag..sista

hello onsdag sista dagen i skolan innan lovet det gillar vi stort:D weii och jossan har kommit till skolan idag det gillar vi också stort :) idag blir det att mysa med tjejerna hela dagen :) hem till elin och äta god mat sedan titta på film och ni kan ju gissa vilka hihi jo... twilight och new moon:) men kommer med ett inlägg senare :)

Men ska bara säga en sak. bara för inte hon har nå liv måste hon skriva om massa på sin blogg bara för att få massa efter sig . hon säger att inte jag fatta nå om kärlek bara för hon har en otrogen äcklig pojkvänn . kan bara säga att jag tycker synd om dig och jag är bra störd på dig nu så nästa gång jag träffar dig så .. säger bara så . SOV BRING IT!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men åh skaffa ett liv själv ! varför tar du åt dig jämt ? när de inte ens handlar om dig herregud? :s du är bra lack fortfarande över att X tycker du är äcklig o inte vll ha dig, varför ta ut de på mig ? vi har inget att säga varandra :s o sluta ta åt dig

2010-03-24 @ 10:05:05
Postat av: Frida Naess

DRAMA!

2010-03-24 @ 14:03:02
URL: http://naess.blogg.se/
Postat av: Emilia

VEM SKREV FÖRSTA KOMMENTAREN SOM INTE VÅGAR VISA ALLA ANDRA VA DEN SKRIVER ?!?!

2010-03-24 @ 18:03:56
URL: http://miilaaaan.blogg.se/
Postat av: Pygge

hahaha Drama!!<3 Du vet vad jag sagt vic " Just smile"

2010-03-25 @ 17:32:12
Postat av: SVAR

Till anonym: haha det är du som säker drama hela tiden ! och jag tycker fortfarande inte om din jävla älckliga pojkvän men du kan inte fatta det svin. och jag tar ut det på dig för det är du som skriver massa skit på din blogg om folks liv som inte är ditt! så skaffa ett och skriv om det.

Frida: haha inte konstigt precis

Emilia: hha för hon vågar inte :P'

Pygge: haha det är det jag bara gör HAPPY FACE:D

2010-03-25 @ 19:29:46
URL: http://vicrunqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

säger hon som komenterar anonymt på min (Y) hahah omg ! ja kan bara skratta åt dig...

2010-03-25 @ 20:37:40
Postat av: Viiic

look at this bitch!

2010-03-26 @ 11:20:38
URL: http://vicrunqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback