tisdag,onsdag

hello alla:) har inte bloggat nu på ett tag men nu ska ni få höra grejer:D

tisdag, igår så laga jag och milan jätte god mat och efter maten så skulle vi ut och gå men det blev det inge av för vi va tok trötta:P sedan så kom ju fritzof (frida) som ville mysa och så klart hon fick komma :) så vi titta på joey och vänner sedan skulle vi titta på dating in the dark skit bra hahha:P vi skratta som fan. sen så skulle vi titta bussar till frida och hon skulle åka men så börja ju desperata hemmafruar så vi var ju tvungna och titta på det sen efter det så var det ju cougar town så vart vi alla trötta och kom fram till att frida skulle sova här MYSMYS.

Onsdag, milan skulle upp tidigt för hon skulle til skolan och sedan när hon kom till skolan hade hon ingen lärare hahaha!!! jag och frida hade ju ingen skola idag bra skönt:) jag har ju miljötema så jag fick jobba hemma idag :P sedan kom milan hem igen och vi kom fram till att vi skulle åka och simma:) men frida kunde ju inte följa med för hon skulle städa sin lägenhet för att den har visning :( men men. vi var bra duktiga iallafal jag och milan vi simma jätte mycket sen lev vi ju så sugna på att vara i äventyrsbadet så vi var där med haha:D sen fick jag ju testa min nya bikini som jag fick köpa av milan jätte fin:D så nyss gjorde vi mat och nu sitter vi och tittar på tv och myser :) och ikväll så är det ju greys med!!!!! GILLART!


förlåt för jag är som jag är :( men jag älskar dig iallafal









D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback