torsdag kväll

hello:) känns faktiskt som det är fredag idag vet inte varför..:P men men idag har jag faktiskt tränat igen:) sen blev hem till herrgårn till pappi och äta lite go mat med sara det gillas:) nu sitter jag hemma hos han och väntar på att han ska komma hem nån gång hihi :P men kommer säkert somna snart:P planen va ju på lördag att jag skulle på  mässa i jönköping men ändrade planer blir hemma i hfs för att känna pengar på att sätta upp hår och det tackar man inte nej till!! sen på kvällen blir det fest!! imorgon blir det skola sen och åka och bada tror jag men men :) godnatt gott folk<3


BRING IT BITCH!

Kommentarer
Postat av: Jocke

det blir inge bad för er! :) Ni kommer spåra ur. En fördel innan man ska bada är ju om man kan simma :D

2010-03-19 @ 02:08:47
Postat av: viiic

haha neej jocke vi kommer äga badet ;) jätte kul ha ha ha..;M)

2010-03-21 @ 14:00:33
URL: http://vicrunqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback