Söndag.

Hello alla söndagsliggare ;)
Igår- så blev det att sova typ till halv 2 inte det bästa men bra skönt var det :) sedan blev det tv hela dagen tills söt jessica ringde och ville festa lite idag igen:) så varför inte tänkte jag ? hade ju inga planer för kvällen iallafal tydligen . så vart och göra sig ordning och gå dit det är ju typ krypavstånd dit så. först va det jessica och jag bara sen kom hennes pojk hem sen kom sara sen kom några av hans vänner dit :) trevligt trevligt. sedan blev det väl hem gång vid 1-2 tiden då blev det sängen dirr.
Idag- har jag inte gjort alls mycket men det blir det snart:P städa gå till pappa och fixa min moppe haha! ska försöka sälja den:)sedan tvätta ,ut och gå, träna, laga mat, sedan kanske det blir frida en sväng. eller om jag nu får kanske titta på film med dig? Ikväll är det ju gossip också och det gillar vi ! Snart är det min dag!

8dagarkvar!

Här är några bilder sen valborg, njut!


Bring It Bitch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback