längesen..

Hello alla:)

Har ju blivit så att man har skaffat pojkvän då blir det mycket att vara med han än att blogga men jag klagar inte på det, det kanske är ni som klagar på det istället. Men det har inte hänt så mycke på senaste tiden förutom att det är mycket i skolan och speciellt med körkortet bara att plugga på för att klara det så säger bara så här ! BÖRJA I TID! för det behövs :) I helgen har jag varit hos min man som jag är hela tiden hos:P men iallafal jobba jag i lördag så gubben skjusa mig dit så söt så :) sedan sluta man 16.30 då blev det hem och planera om kvällen :) blev att åka till g-hyttan igen till studentpuben helt okej men kunde ju vart lite mer drag o bättre musik och BÄTTRE DRICKA ! fanns inge cider slutet av kvällen så man var tyungen att dricka öl och jag är inte den som älskar öl precis. Söndag blev det att sova länge och mysa :) Sen idag då är man ledig från skolan och det klagar man ju inte på :D Nu blir det att åka till calle igen Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback