Torsdag.

Hello :)
jaaa.... vart ska jag börja? i veckan har man typ bott hos emelie o vix tackar tjejer bra skönt att slippa åka buss varje dag:) får flytta emellan emelie o vix o frida typ :P Vi hade iallafal kul i helgen på filipstads marken,( bilderna ser ni längre ner.)på fredagen blev det då filipstad med camilla,pau,henrik,hampus kul hade vi :) lördagen blev dock roligare blev bra mycke folk inne i öltältet iallafal :) många skratt o många minnen. nej sen har det varit skolan hela veckan utom idag för då hade vi praktik så vi mixtra lite med mitt o emelies hår så nu är vi båda lila i håret ,INTE i hela utan en slinga typ :) imorgon blir det att åka till skolan och vi ska ha ute dag med 1,2orna, inte det roligaste men men :P imorgon är det då helg och det gillas väldigt mycket :) Frida kommer till hfs till mig och man vet ju aldrig vad som händer då. det är ju faktiskt hfs marken i helgen så nått måste ju hända.På lördag jobbar man igen 9-16.30 måste ju ha pengar till london.För snart åker man ju dit med så jävla kul och så jävla längtad.Nej nu ska jag iallafal ut och övningköra Peace !

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du är så himla fin min lilla sessa! <3

2010-09-10 @ 11:13:38
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback