Obs.

Hello alla :)

Hejsan alla glada söta fula:D nej skoja.. Nej men nu har jag inte skrivit på TOK länge. så jag berättar i vanlig ordning:P Onsdags (igår alltså) satte jag i mitt lös hår som komemr från fun hear (Y) bättre än så kan det inte bli perfekt till studentkryssningen på tisdag. Inatt blir det att åka buss till ullared med bästa emilia♥! handla..handla..handla :D bussen går 02.15 från grythyttan så ska dit senare ikväll för att för mysa med henne :P Kommer hem imorgon kl 23.00 yes.. miih. Varit på stan under veckan med o fyndat lite handla en tröja från gina bara för 70kr det är okej  yes ! sedan ett bar byxor från bikbok toppen ! På tisdag nästa vecka kommer det blir tok mycket att göra innan vi åker iväg med båten. kl 10.00 bussen från hfs till örebro, mellan 12-13.30 shoppa nya kläder 13.30 äta+en drink kanske? 15.00 bussen till stockholm 18.00 på båten sedan är det bara att festa hela natten. Onsdagen när vi ska komma hem kommer vi inte förens 21.00 till örebro (Y) kommer tjuta jahoo.. På lördag ska jag, carl, micke, emelie till Elin o robin och så klart liam för ha en trevlig kväll med grillning o god dricka :) I fredags med så hade jag två kunder emelie o frida färning o klippning på fullt drag :) vart toppen bra ! Men nu ska jag till sofia för att steka på balkongen ;)

Plus så måste jag ju säga en sak !
Jag har ju börjat på patrylite:) så om du vill ha ett patrylite hemma hos dig hör av dig till mig så kan vi fixa det ! Plus du som värdinna/värd kommer få procent av och pengar o gratis grejer och hur bra låter inte det? Partylite handlar om ljus i massa dofter samt inredning så om du ska flytta tsm med din partner eller flytta nån stans eller bara vara vänlig mot nån varför då inte ha en sån här trevlig kväll? :) jag rekommenderar det för du kommer inte bli besviken !  Hör av dig till mig ! :)


Puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback