Påsk !

GLAD PÅSK ALLA GLADA !

Hejsan alla helgen har ju nu varit påsk trevligt trevligt. Helgen eller lovet rättare sagt:P har haft lov så mycket har hänt. Tisdagen så åkte vi på studentkryssning så förbannat kul ! har aldrig haft så kul i hela mitt liv jag lovar ! bilder finns på fb om ni vill se. onsdagen så var man ju inte 100% klar om man såger så . men rekomenderar galaxy iallfal. Torsdagen så städa jag hela dagen så finns inte så mycket och säga med den. Fredagen så eh. gjorde jag väl inte så mycket för jag kommer inte ihåg haha. Lördagen så vart det kalas iallafal i grängshyttan vart god mat o god dricka kanske vart lite för gott för visa ;) Sedan hela natten var det singstar så jävla kul! sedan blev det säng vid 5 på morgonen värt det iallafal. Söndagen blev bara att sola i det fina vädret fått en bräna iallafal sen blev det pizza o mys med bb. Måndagen så vakna man tok tidigt bara för att somna ikväll för skoldagen imorgon. Idag åkte jag hem till mamma vid halv12 och myst med henne med harry potter film o jungel blabla (kan inte stava till namnet:P ) Sedan har man träffat emelie o sofia en sväng som har tittat på min studentklänning och fick bra respons så hoppas den blir gillad av folk :) blev en sväng i solen med.men lova mamma en myskväll så nu väntar vänner o 16 and preagnant !

See you later

Puss / v♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback