Studentklänning !!!

Hello alla glada ! :D

Idag fick man brev hem att min studentklänning hade kommit från nelly tror ni jag vart nå glad ? :D SUPER GLAD ! Testa den och det satt så jävla bra är så nöjd så det är sjukt ! Tack nelly ! Nu väntar jag bara på min studentmössa m.m så nu måste jag hitta smycken o skor till studenten sen borde allt vara färdigt, fast är inte så säker men men märks. Den efter längtade studentkryssningen är HÄR !!! IMORGON åker vi iväg på galaxy bussen från örebro går kl 3 framme vid 6 båten ska då gå sedan blir det bara att festa .! och jag lovar jag kommer aldrig glömma imorgon dagens program (Y) Nu är det ju då påsklov skönt!

I fredags så var ju jag o emilia på ullared och dom har fått så mycket fina grejer jag dog nästan jag skämtar inte ! sedan köpte jag lite grejer hem till mig o carl :) carpe diem tavla till både mig o mamma, hon hade önska sig en sån så varför inte. massa kläder till mig och min man. super nöjd med dagen / natten. Lördagen bestod av att sova ut så mycket som möljigt sedan blev det att bära av till elin o robin o liam så klart för en grillningskväll/ singstar. Väldig lyckad kväll måste göras om snart :) men då ska fan inte jag vara nykter o köra hihi :P igår så gjorde jag och calle lite påskmys o var ute i det fina vädret (Y) toppen helg alltså.

Nej men nu iallafal sitter jag och väntar på emelie o vix för en promenad och lite solning, sedan blir det att gå till sofia för att titta på bb :) Så laddar för imorgon så måste man ju packa o allt redan ikväll för imorgon går bussen från hfs kl 10 :) LADDA BRUDAR!

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback