London baby !

Hallo

jaa nu har jag då inte skrivit på länge igen, jag som lova mig själv att jag skulle bli bättre på att blogga. Nu har ju en ny vecka börjar igen. Igår så jobba man som vanligt fick dock gå hem lite tidigare för att man trodde att huve skulle sprängas! Men sov bort det som tur va, idag då tisdag så har man jobbat så snart blir det att åka hem igen och packa och jagga resväska.

 Nån som har en att låna en som har rum med 10kg och 15kg? :D hör gärna av er!

Så imorgon så ska jag stanna kvar i örebro hos NJ för bubbelbad och massa go dricka sen bär det av på torsdag kl 12.00 åker vi från örebro, flyget går 18.15 så hinner man ta nå gott att dricka innan :) MUMS!  

Sen så hann man packa lite igår med men vet fan inte vad man ska ha med sig, fast man har rest flera gånger så är det fan svårare att veta vad man ska ha med sig :( 

Nej ni nu blir det jobb dom sista minuterna :D 

Pusss !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback