summering !

Hello!

har inte skrivit nått på länge nu ! ajabaja!

Ihelgen då så var vi ju i london (bilder finns på fb) vi hade skit kul ! rekommenderar att åka dit för festande shopping och bara va! vi hade jätte mysigt helt enkelt.

På onsdagen innan vi åkte till london så var vi hos jenny för att bada bubbelbad och massa god dricka :)

Sedan när man väl va i london så blev man tok förkyld så när man kommer hem till sverige igen så blir man förkyld och febrig. (Y) så var hemma från jobbet ändå till torsdagen, bra att va sjuk den sista veckan på jobbet men men , sen idag så skulle alla i min grupp äta frukost tsm mys,

Men idag så är det ju min sista dag på reffekt:( känns piss tråkigt att få lämna alla, men life. LJÖG!  nej då.

Men sedan när man kom till jobbet så bjöd jag alla på lussebullar mums!
Sedan så slutar man redan kl 3idag för det är ju faktiskt danföredoppardan, så alla kanske inte är så trevliga då. Men senare i eftermiddag blir det julfikamys med Jenny & Tove och handla dom sista julklapparna, JAAA jag vet lite sent ute är jag men fick ju inte plats i resväskan hem från london.



Nu så vill jag bara tacka alla som har gjort min tid på reffekt toppen:) Team Niclas !


Puss på er alla och om jag inte skriver nå mer så
God jul ♥


Kommentarer
Postat av: Gösta

You will be missed!

2011-12-23 @ 13:12:14
Postat av: Viiic

Naw !

2011-12-23 @ 13:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback