Sammanfattning.

Hello alla :) nu har jag iallafal fått bilderna sen frimis så kolla längre ner så får ni se :) Igår så fyllde älskligen år så tänkte piffa upp det med att jag färgar håret:P så nu säger jag bara så här jag är bra GRÅ i huve bra tufft haha :P fast hfs är väl inte redo för såna grejer men ändå :d Calle fick skohylla,hatthylla,kuddar,halsband,handdukar,fågelsak. Så nu är der verkligen hemma trevligt för mig iallafal:) bra början ! (Y) Så nu idag så kände jag mig inte på topp så var hemma från skolan idag så idag har man försökt göra mycket här :) men nu ska jag iallafal göra ordning mig för kvällen eller a iallafal börja hihi :) måste plocka ut tvätten från torktumlaren:P Nej nu måste jag göra nå kan inte bara sitta här hela dagen :) Så måste jag säga grattis till min älskade hjärta Emelie saxin som fyller 20 idag! :) syns ikväll babi<3<3
Pusss















Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah..

2011-02-14 @ 17:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback