Balklänning!

Hello alla:)

Då var det lördag den dagen vi har väntat på för idag har jag varit o kollat BALKLÄNNING:D hitta en perfekt till mig som jag måste göra om lite, färgen var vit med den kommer i mörk lila :D love it !! så nu ska man bara fixa studentklänning skor smycken uppsättning naglar m.m Vakna hemma hos älskligen och fick låna hans bil Min räddare! så jag och emelie begav oss till degerfors kl 9 imorse så vi var kvar där till ungefär 2 så hitta vi våra prinsses klänningar. Så nu väntar jag bara på att min klänning ska komma till butiken sen ska den bara ändras lite sen är den min ! Sedan idag när jag var hos pappa så titta på jag smycken till balen o studenten så får hoppas man kanske får en lite tidig student present ! Sedan begav vi oss till grängen igen så har ingen mottagning på mobilen igen :/ Men men nu sitter vi här o tittar på fångarna på fortet o myser resten av kvällen :) Kanske blir det bubbelbad med älskligen sen :)

Puss på er ♥
Inte min klänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback