Helgen.

Hello alla :)

Nu har jag inte skrivit igen på ett tag men jag kan iallafal gott göra er med att skriva vad jag har gjort under den senaste veckan och i helgen !

I veckan så har fix it uf stått på hindermässan i örebro Från onsdag-fredag gick sådär med affärerna men kul hade vi !

Fredag: Så var det planerat studentskiva på FRIMIS! så dit gick vi och åt tacos kl 8 sedan var det bara att fortsätta festen på dansgolvet! Kul hade vi iallafal vi skrev FR08 TJALALALA Så vi taggar för studenten gott folk!!
Lördag: Så gjorde vi så lite som möjligt:P Men saker var tvunga att göras så vi åkte till elgiganten ikea m.m Sedan blev det fara hem till hällefors som kvällen bestod av tjejkväll med dom bästa hemma hos jessica! Tack tjejer det var as kul! måste göras om snart :) Sedan blev det hem o titta på eclips filmen för den köpte jag igår så det var ett måste: Plus att man fick massa fylle samtal från älskligen så gullig! ;)
Söndag: Hemma hos min mamma för en gång skull:D hon är jätte glad! Men idag måste saker göras med så ska hem till min man städa lite sen så fyller ju faktiskt älskligens mamma år så grattis lena :D så då blir det säkert fika med :D Nej nu ska jag skjusa mamma o titta på fåglar sen drar jag till ödeland så har ingen mottagning på mobilen igen men men jag lever iallafall:) Plus att det kommer lite bilder sen kvällen :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback