Helgen beskrivs..

Hello alla kära :)

Ja nu ska jag berätta om min härliga helg ! Fredagen skulle man varit nykter och kört hem men det blev ändrade planer så vart lite dricka iallafal :) vart stömpis iallafal i fredags bra mycket folk var det fan inte kul när det är för mycket.Men men, kul hade vi så länge tills micke ville gå hem Suck. men det är inte det värsta det är att han tappa bort brickan till sin jacka !! GHAA ! så vi fick vänta tok länge innan vi fick gå hem haha . Lördagen bestod av att åka hem till älskligen städa för fin besök calles kompis mats kom och hälsa på oss då är man tvungen att ha det fint ett måste ! Sedan var det bara att börja om igen drog till hfs till sofia sedan kom (seg) emelie sen vart det ner till emil som hade 20 års galej. Kulkul. Söndagen bestod av Fläskfile och potatisgratäng halomuost ny bakat bröd god ost. Så förbannat gott var det. Bra (fyllemat). Måndag idag då hm.. inte okej det första man gör är att försova sig (Y) toppen start.. sedan blev det mycket skol arbete gjort blandannat gjorde jag mitt cv klart idag TOPPEN ! Så vi får väl se vart jag hamnar. Men nu håller jag på att skriver min uppsats som handlar om hinduismen kan bara säga "#%#"!#&. hihi :D Snart blir det att gå till sofia hoppas jag iallafal :) Tv ikväll: 16 and pregnant, bb. Bilder kommer från fredagen snart :) 




Puss på er !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback