Sjuk..

Hello :)

Då har man gått och har blivit sjuk med (Y) Inte okej !  Idag har jag då inte gjort så mycket än att ha tagit det lungt. Snart blir det kvällen titta lite på vänner och bli frisk. På fredag så har vi ju personalfest på jobbet vi ska ju faktiskt äta julbord och sånt vill man ju inte missa? :) En dum grej med som jag bara måste berätta inte jätte smart för min del:/ Åkte hem igår från örebro och har alla mina grejer där OCH  min laddare till min MOBIL ! och det är fan illa, har inge batteri på telefonen ingen kan få tag i mig jag DÖR.! Fast tur att jag har snälla vänner som kunde låna ut ladaren en sväng :) Tack CARRO<3

Just ja på fredag mums med julbord och party men mina vänner förhoppningsvis :) Idag är det bara 16dagar kvar tills vi drar till london ! LÄNGTAR

Men nu säger jag godnatt och hoppas jag inte tog upp för mycket tid ;) Pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback