Filmen LOL

Hallå
 
Förra helgen kolla jag på filmen LOL det är nog bland dom sämsta filmerna jag sett! jag såg fram emot att kolla på den men vart sån stor besvikelse hade ingen story eller nån händelse det enda som var bra var skådespelarna och det var nog det enda.....
 
Igår så klippte jag Karin också och städa lite lätt i lägenheten men i em blir det nog storstädning känns det som :D
Fredag idag med och jag har inget planerat.. kanske blir att åka till jenny i guselby och hälsa på lite. Har ni nå förslag på vad man ska göra en fredag? :P
Kanske min snygging kommer♥
 
Och nu är det 1 vecka kvar tills jag slutar på axfood och detta gillas absolut inte alls!!
Så söker jobb som en tok så om nån har jobb åt mig i Örebro RING MIG!
Annars är det inge nytt.
 
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback