Utgång denna Onsdag?

Hallå
 
Nu har halva veckan gått redan:( slutar snart på axfood.. Inte okej..
Idag så blir det super god mat tacobuffe och kladdkaka med hallongrädde MUMS!
På dagen program så ska jag jobba till 16 och sedan till banken lite snabbt för att fixa ny dosa för min är ju helt paj sen så till statiol för att höra hur mycket det kostar och hyra en släppkära typ i en halv timme haha (Y)
Har ju köpt en ny soffa underbart!! :D så glad! Hoppas jag får hämta soffan idag redan:D
 
Sedan så söker jag ju fortfarande jobb så ge mig ett.
Igår kom ju mitt ♥ också:D
 
Undrar jag om man kanske ska beställa en klipp och färg tid snart med, måste göra nå åt detta hår!
Undrar också om det blir utgång idag med jobbet som ett litet (hejdå) men får se hur det blir:)
 
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback