Allt är bra!

Hallå.
 
Tänkte bara börja med att säga att jag mår bra efter allt med dessa knöllar att göra..
 
I fredags så sluta man jobbet vid 15 för att sedan hamta upp min pingla sedan åka till lillhärdal:D Undervar helg har det varit och spenderat den på yran. Mycke dans och go dricka så ska tacka min älskade malin för all skratt (speciellt guppen eller vad säger du?) ;)
 
Sedan åkte man hem igår igen så känndes inge vidare att åka redan då, samt har man ju lagt på resetiden nu med när man har flyttat till örebro så 10 timmar samanlagt på hela helgen, tur att man hade sällskap.
Igår hade jag sällskap också av jenny så blev massa mys och mamma mia filmen(Y)
 
Och nu är det Måndag... trött som ett svin inte alls taggad att jobba idag men bara att gå upp, Och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli halv 5 så man får gå hem :)
 
Idag har man också börjat med LCHF kost så får se hur det funkar bra taggad iallafal för många på jobbet hjälper till. Så nu ska jag hem och försöka laga nått recept dom har gett mig, önska mig lycka till för det lär behövas.
 
Läntar till nästa helg♥
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback