Fredag den 13e

Hallå
 
Idag är det den fredagen den 13e och det är absolut inte min dag idag tydligen.. Först hade jag massa planer idag efter jobbet som inte blir av:( besviken.. Det roligaste med detta är att förra fredagen så hände precis samma grej..
 
Så nu är jag ledig ikväll och vet inte vad jag ska göra,
men känner inte heller för nå heller för jag vill göra det som var planerat:/
 
Laga nån go mat och kolla på nån film? några förslag på nån bra film?:)
 
 
Idag funderar jag på att jobba till halv 5 för att fördriva tiden. Kanske städa ta hand om sig själv kväll?
 
Det som är bra med fredag är att det är helg snart, så imorgon åker jag till hfs och umgås med nära och kära och jobba lite extra:)
 
Men ni kan nå min på mobilen sen m ni har tråkigt och vill prata.
 
Puss♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback