Halva veckan..

Hallå alla glada:D

Onsdag idag så nu har halva arbetsveckan gått underbar, igår fick jag världens bästa besök av mamma så hon kom lite tidigare än planerat.

Så dagen bestod av att få grejer från hfs tillbaka till lägenheten samt åka till mariberg och shoppa lite kläder och snäll mamma man har som fyller på kylskåper lite :D Sen åt vi go mat och prata hela dagen om allt och alla underbart:D

Tydligen så är underbart dagen ord också....

Sen vart jag vädligt överasskad av alla snälla fina kommentarer jag fick från mitt förra inlägg tack så mycket värmer verkligen:)

På jobbet idag så har det varit lite stressigt men då går tiden snabbare och det gillas. Dagen på jobbet är snart slut, ska man gå vid 4 eller halv 5 idag?

Idag efter jobbet så väntar en promenad skulle jag tro (om det inte regnar) sen invänta jenny förhoppningsvis och det ska lagas mat och kolla på film skulle jag tro.

Vad bjuder helgen på? förutom att jag ska till hfs på lördag, Förslag?;)

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Men vadå Tolan? Kommeru inte imorgon och fikar & klipper mig? :) pussss

Svar: Jo jag var ju hos dig med snutti :) pusss
vicrunqvist.blogg.se

2012-07-12 @ 06:54:49
URL: http://saruupullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback