Lady...

Hallå:)

Ny vecka på jobbet fullfart:D har dock inte bloggat nå denna vecka så snart är det helg igen haha.
Denna vecka har jag inte gjort nå.. så ska nog städa lägenheten idag. *saidface
Imorgon komme den efterlängtade fredagen, funderar på om man ska sluta 3 imorgon och åka hem till hfs och TVÄTTA! För min nyckel till tvättstugan funkar tydligen inte och när man ska ringa till husherren så har dom semester blää, tur att nån har semester iallafal.

Sedan funderar jag på att boka biljetter till lady gaga i augusti men har inte riktigt bestämt mig, nån som följer med?:D

Men helgen består av att träffa tjejerna på lördag och gå ut och roa oss samt fira christine som fyller 20! Happyface:D

Lunch nu
See u ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback