Olaus petri vårdcentral nästa..

Hallå!
 
Igår kväll så upptäckte jag två knölar på min kropp så blev att ringa 1177. Men dom hade bara en förklaring, Ring din vårdcentral imorgon så får dom bestämma hur dom ska göra? WTF!
Sedan säger hon att vi tar knöllar på största allvar? i HELVETE heller!
 
Jag har ju två knöllar hjälp mig!
 
Men har iallafal ring till vårdcetralen så har telefontid vid 08.25 så förhoppningsvis får jag komma in idag och se vad det är. Håll tummarna(Y)
 
Men för att vara lite glad idag så igår kolla jag ocj jenny på greys igen så kvällen igår flög bara förbi. Samt så städa jag faktiskt igår.Det var också bestämmt att min arbetskollega skulle komma idag men blev ändrade planer så vad ska man göra idag istället förutom att jobba till halv 5? (Förslag?)
 
Puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback