Obs..

Hallå!

Nu har jag inte skrivit på bra länge men tänkte faktiskt ta upp bloggandet igen:)

Hänt massa grejer sen sist men ska försöka säga några grejer iallafal.

Nytt jobb igen :)
Fixat i lägenheten så nu kan man sitta i köket och laga mat haha :D
Varit i ullared med tjejerna och fixat grejer till lägenheten m.m
Varit i sommarstugan och firat midsommar med familjen :)
umgås med mina underbara vänner,
lärt mig dricka väldigt mycket kaffe:P
Haft världens bästa 20årsfest men den kan jag berätta om mer sen :)


Och jag ha ju faktiskt en orsak varför jag inte har bloggat:) Jag har ju ingen dator hemme mitt internet på telefonen är helt cp:/ Men nu när jag jobbar så kan jag trycka till med ett inlägg då och då :)

Nu sitter jag på jobbet och inte gör nå har väldigt lite och göra idag så får väl hoppas att dagen går snabbt iallafall.

Har ju inte lagt ut nå bilder på lägenheten helle nå men ska stor städa idag hade jag tänkt så kommer bilder säkert ut på fb eller här så får ni ser hur jag bort :)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sara

JAG SAKNAR DIG <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-06-29 @ 15:14:34
URL: http://saruupullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback