Torsdag 29/4

Hello :) idag har jag gjort kanske mycket:P diskat hemma gjort mat sedan blev det att åka ner till herrgårn med sara men men man vet ju aldrig vart man hamnar när sara ska skjusa en haha:P så det blev att åka till jessica en stund sedan blev det ner till herrgårn och klippa pappa och marcus :) bra stolt grymt snyggt blev det :) sen skicka carro sms och fråga om jag ville klippa henne innan valborg så fick åka hem till henne och klippa henne sedan kom baloo dit och va social:) och ett plus i kanten var att jag köpte hennes klänning från gina :D så nu har man kirrat klänning för imorgon:) GÖTT! imorgon blir det att fixa hela dagen innan allt händer :) blir grillning hos amanda mysmys! sen blir det väl fest på kvällen hoppas vi ring! plus att jag inte har nå gratis sms kvar:( nej nu blir det att sova  :P
18 soon!

Bring it bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback