..

Hello:)
har jag inte skrivit sen eh.. vet inte när sist lite pinsamt är det faktiskt :/ nej nu är det ju så att skolan har ju börjar och den tar upp all min tid :( men som vanligt så har jag varit i emelies o vix lägenhet får hoppas att jag inte stör :( men jag och 4 tjejer till har iallafal öppnat ett företag :) Fix it UF heter det så titta in det tycker jag, vi klipper och grejer och säljer produkter till bra priser. Bra julklappar kanske? vem vet:) bara att kontakta oss eller skriva här på bloggen:) Sedan är det ju sista året så projektarbetet blir om london skit kul åker på söndag med hår o nu och några vänner och jag lovar att bilder kommer komma ut med :) Sedan har man vart på en matrix visning as bra, olika nys nyanser på hår och olika uppsättningar nya ideér. Ute på krogen har man varit med bra kul med dom bästa tack :)
Nej nu väntar en ny vecka av skola så dags att lägga sig men man kan ju alltid önska att det blir fredag snart för då blir det att gå ut med tjejerna så hoppas på en lyckad kväll:) sedan ska man fixa modeller på lördag sedan blir det hem och packa sedan hem till mitt <3 sedan på söndag blir det att åka till london halv 5 på morgonen bär det av :) och jag lovar att det kommer upp bilder :) Nej nu blir det godnatt, ps. nytt numer ;) godnatt<3

Fått värdens finaste halsband av världens bästa <3
Rock By Sweden av Laila Bagge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback