massor med nytt:)

Hello FREDAG!! Förlåt för att jag inte har bloggat på länge:p men har gjort mycke ska ni veta:)
kan du börja med måndag då var sara och jocke och jag i karlskoga mysigt då kom båda två på att dom måste ha nya kläder till påsk så då blev det bara att slänga på med kläder åt dom :) bra kul att handla kläder åt andra utan att spendera en enda krona själv:D
Tisdag: då blev det att åka till karlstad med vivi och sara :) handla lite till påsk:D tur att jag hade min lossas mormor med mig som betala allt:D TACK ! det blev ett nytt party linne och en grå tröja:)
Onsdag: Då blev det att åka lastbil med niclas och jocke:) bra kul var det iallafall:D fast man får bra ont i nacken första gången man åker lastbil:P haha men snart blir det nog igen att åka :D det gillar vi :)
Torsdag: haha jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde igår haha Guldfisk??
Fredag: då vart jag väckt av cp sara haha:P men men tur det annars hade jag vel inte hunnit allt jag ska göra idag:P klippte saras mamma clarie idag och sen blev det saras tur och sedan amanda:D det vart brutalt jävla bra :) bra stolt iallafal:P bilder kommer nog ska ni se hihi :D Ni sitter jag hemma hos jocke och väntar på att det blir kalas:D Ring eller sms :) PUSSSSSSSSSS

BRING IT BITCH!


Kommentarer
Postat av: Sara

Klipperiet blev kalas bra baby. Ikväll, tagga tagga tagga tagga tagga tagga <3<3<3<3

2010-04-03 @ 09:26:28
URL: http://saruupullan.blogg.se/
Postat av: Knasen

Jocke Zaring gillar detta!

2010-04-03 @ 12:20:07
Postat av: Viiic

det var bra jävla lyckad haha:D:Dlove<3<3

2010-04-06 @ 22:04:07
URL: http://vicrunqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback