To night gona be a good night

hello :)
glad midsommar alla hoppas ni får en grymt kväll jag ska iallafal försöka att ha det :)
plus i kanten är ju faktiskt att solen har tittat fram vi får väl se hur länge den vill vara det med. nu har det hänt massor här men orkar inte skriva allt så skriver lite kort bara :)
busat med emelie och malin i sången sen var det massa folk där så blev att vara där en bra stund:) till slut så blev det väl att jag åkte i med kläder i igen!! fy fan alltså ! malin har sovit hos mig i 2 dagar i rad love it! nån dag sen blev det film mys med emelie emelie frida sofia bra mysigt var der hihi älskar! varit hundvakt åt min varg haha:P åkte och åt på mexicano, varit hemma hos malins mamma som var snäll som bjöd mat mums:) sen så igår var malin och jag o frida till sången och pressa:) blev hem till mig och titta på kläder som tur var hitta frida kläder hihi :) klippa malin sen vart den en sen natt inte bra när man får gå upp för att göra malin fin i håret :) men vad gör man inte för sina älskade vänner på midsommar :) snart blir det att färga emelie bergvalls hår hihi :) fan vad många emelie jag känner börjar bli jobbigt haha :P nej nu blir det att börja med grejer och göra sig ordning :) sms eller ring

KLACKARNA I TAKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback