DIN DAG!

lavinia: FÖR DE ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR milan: TTTTYYYYSSSSTTTT! victoria sover ju!! hahahaha

hihhi ja ni idag är det ju faktiskt ingen vanlig dag för min älskling fyller ju faktiskt år idag så grattis till henne my love:) hoppas du vart glad över presenten:)<3<3

 

idag har det inte hänt alls mycket mer än att jag har varit i skolan och inte gjort mycket alls, sedan blev det att gå på stan en stund och fynda:D jag hitta ju mina pressent kort idag med så det blev att gå till kicks och där hitta jag 2 nagelack ett svart och et rött gillart:D nej men nu ska jag och min älskling äta glass och mysa för det är ju trodsalltingenvanligdagidag:D

ÄLSKAR DIG EMILIA ELEFANT<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback