Torsdag.

hello alla :) igår åkte jag och sara och emelie till örebro på kvällen. för attt titta på bio och det vart remember me
så jävla bra film den rekomenderar jag starkt!!sedan blev det donken sen skjusa dom hem mig till lägenheten då skulle jag titta på greys NEJ då var det inge bara för jävla äckel hockey va på!gillart inte! men idag var de skola vi gjorde inte alls så mycket men men. blev att åka hem till hfs idag för milan skulle hem och lavinia skulle till en vän så ville inte vara själv så åkte hem till mammi:) såg nyss vampire diare eller hur det stavas :P så jävla bra det men :P nu säger baloo och carro att jag ska komma ner till torget och vara social men orkar jag det tro?:P hihi det märks:P troligen blir det nog det:P men men imorgon är det helg och det gillar vi stort!


18 år Snart:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback