Torsdag:)

hello:) idag har jag åkt skridskor med sara och frida bra kul:D sedan blev det hem till sara för att äta och mysa lite fast det blev skräckfilm och det tycker INTE victoria om! milan kom också och titta på film :) det roligaste var att jag hade redan sett den och titta på alla andra när som skvattttt som fan! hahahaha! det gillar vi! sedan blev det ut på äventya men jag hörde att det skulle bli fest ikväll så det TAGGAR vi till :D imorgon så blir det karlskoga med sara och robin och milan tror jag:) mysmys:P men nu ska jag ta min cider och göra mig orning för det behövs hihi :) ni får vel bilderna senare när vi är färdiga och allt:) sms eller ring för jag har ju fortfarande inga pengar på mobilen:( pusssss!


Bring IT Bitch!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Heeeej, jag som sålde skorna på min blogg jag har redan en på den, men hon svarade tyvärr inte, så om du svarar snabbare blir dom dina :) hör gärna av dig till mailen :)

2010-02-25 @ 20:58:31
URL: http://josiescloths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback