Borlänge:)

hello:)
helgen var toppen kan jag säga massa skratt och mycket god dricka:) blev till grannen först sedan kom emelie då blev det att gå till carro sedan blev det frida sen blev det frida blev att spela lite kubb och hoppa studsmatta:D sen skreks det kropborn nästa!fast det blev ju statiol först hihi :P bra kul hade vi iallafal:Dsöndagen blev det bara att ligga hela dagen haha men det är väl som man förtjänar. måndagen blev att starta men en lång promenad med carro :) blev ett stop på torget med för där träffa vi ju camilla, jennie, jonna så blev att prata lite :)

Sedan hem och då sa mamma att vi skulle åka till borlänge bra skönt att komma från hällefors ett tag iallafal:P blev att äta god mat och god dryck till blev så klart thai mat:D hem i sängen sedan upp tidigt idag och åka hem med broder som skulle jobba till 2:P blev dirr till carro för hon åker ju dag igen:( bajs på henne fast jag älskar henne iallafal:Pnu är jag hemma och väntar på att emelie ska komma så det blir lite slinger i hennes hår:P
ikväll blir det barnfilmer hela kvällen Lovet it!

Kommentarer
Postat av: carro

älskar dig med min bajs <3

2010-07-08 @ 13:48:59
URL: http://carrrrru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback