ECLIPSE!!

hella alla:)
Denna vecka än så länge har varit toppen med toppen sällskap:) fast saknar ju MIN carro:)<3
Ikväll blir det eclipse och den är vekligen efterlängtad! emelie och jag åker vid halv 7 till örebro för att möta upp marri och jossan som jag saknar som bara den!
Nu när det är fint väder så försöker man ju jobba på sin bräna den går framåt iallafal tror jag :P fast idag har det ju regnat så vi velden en väldigt bra dag att titta på bio iallafal:) nu är man färsig med håret iallafal och kan bara säga en sak Stackars den som sitter bakom mig, den kommer inte se mycket haha! snart blir det smink om jag nu vågar sminka mig om jag inte börjar böla som en lite 3 åring:P och sen har jag inte sista sak att säga.
Om du har nå att säga, säg det till MIG istället än att säga det till massa andra!!!!
BRING IT BITCH!!

Kommentarer
Postat av: rebeccus

ååh ja vill också se den idag! :( fast ja får vänta tills i morn :( :)

2010-06-30 @ 17:07:35
URL: http://bleeckis.blogg.se/
Postat av: carro

saknar dig med min prinsessa <3

2010-07-01 @ 17:14:30
URL: http://carrrrru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback