drama eller bara fakta?

hello torsdag:) igår var det as kul tack för det tjejer älskar er tok mycket fast ni ville titta på skräckfilm;)<3 igår var det jätte mys vi var hemma hos elin och laga mat och titta på film och åt efterrätt:) blev sent i natt iallafal inte så bra , för vi gick ju faktiskt upp för dom skulle på öppningen av MONKY i stan i örebro :)Brulat butik:D gillart. men jag åkte med 10 bussen så det blev att sova lite på bussen:) då blev det hem till mamma och tvätta och laga lite mat:) sedan blev det ett efterlängtat bad :D sen ringde sara mitt upp iallt haha då blev det ut på äventyr med henne och milan :) och sen har jag en eller två saker och säga idag.
ORKA MED HENNE!!!! Och du vet vem du är haha   ha

Titta neråt!




OCH IDAG ÄR DET JU INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR CARROS FÖDELSEDAG HURRA HURRA HURRA:D Grattis på 20 årsdagen älskling:) imorgon så kör vi tjejer för det är din dag och den ska bli fyllad av dom som älskar dig och jag är en av dom så :) ÄLSKAR DIG !

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ingen kommentar på det där du. urk!

2010-03-25 @ 21:50:06
Postat av: viiic

haha nej för du måste hitta nå nytt och sprida snart så haha

2010-03-26 @ 11:19:15
URL: http://vicrunqvist.blogg.se/
Postat av: carolin

tack love =)

2010-03-28 @ 14:58:54
Postat av: Millan

vad är det för stalker du har fått efter dig ? :p haha :D

2010-03-28 @ 19:23:40
Postat av: Viiic

haha en kärring tror jag haha:P

2010-04-06 @ 22:06:43
URL: http://vicrunqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback