FÖDELSEDAG!

DIN DAG MARRI! idag fyller ju marri år 18 år!!! inte dåligt gumman<3 så vi hade ju så klart planer alla tjejer:D så vi drog till kinamuren och åt, och sedan fick hon presenter av mig och elin och tanja, Hoppas du vart nöjd babi<3 Sen får vi vel vänta tills jag fyller, så vi kan gå på krogen nån gång:D Hon fick av mig en sjal med leopard mönster som hon tycker så mycket om:) Sedan fick hon av elin och tanja smink och en ny smink väska för den andra är ju så jävla sönder haha sedan så sa ju elin fan asså jag bjuder på en cider så hon drack sin första cider lagligt idag hihi :Dnär vi va iskolan innan vi skulle ut så, fick jag en idea att säga upp massa bilder i skolan på marri så det blev att skriva ut massa bilder. Ni skulle sett hennes min hahahah!!!GRATTIS



IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR MARRIS FÖDELSEDAG HURRA HURRA HURRA:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback