hällefors:)

så nu är man hemma igen i ödet haha händer ju aldrig nått här hemma men skönt att få träffa mammi och han :) så snart ska jag faktikst till han så måste göra mig ordning så jag inte ser ut som ett svin:P ser faktiskt emot helgen för då blir det bara party:D bjuden på 18års fest hos sara <3 och sen på lördag ska jag på inflyttningfest hos elin<3så det blir öret hela helgen bra skönt så slipper man hfs:P kanske kommer hem på söndag och hämtar grejer sen drar jag igen:P IKVÄLL är det ju grey´s anatomy fy fan vad jag har längtat till det bäst serie:P men men nu måste jag dra sms eller ring:)
Bjuder på bilden:P

Bring IT Bitch!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du mååååååste komma hem till mig idag! vi ska ju ha massa mys och måste se klart på ditt sista avsnitt på true blood !! =) Looove you <3

2010-03-04 @ 10:03:32
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback