hela dagen..

hänt mycket idag så tänkte säga allt:)
skola sen det hem till lägenheten igen och hämta alla grejer bra tungt.!! sen blev det 302 hem jippy! not. sen blev det att åka till philskolan och hämta nytt busskort för mitt är helt mupp. sen träffa jag baloo där:D som skulle åka till göteborg:( men men får se han snart igen hoppas jag :D sen blev det hem till carro och hjälpa henne med sitt hår som skulle färgas:D mysmys!! sen blev det hem till mammi och äta tacos mums! skönt att inte behöva laga mat:p sen blev det på äventyr med s,j,j som inte var planerat men sen blev det att åka till donken fast åt inge för var ju redan as mätt sen tacosen:d sen blev det fest hos clas en stund och nu sitter jag hos han och väntar på att han ska komma hem så jag får sova för jag är ju bra mörkrädd:(:( men men :D hörs idag senare haha:P



Bring IT Bitch!

Kommentarer
Postat av: fotograbben.se

Tjabba vad gör du?

2010-03-13 @ 01:44:29
URL: http://fotograbben.se
Postat av: viiic

eh.. hej?

2010-03-13 @ 17:21:32
URL: http://vicrunqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback