Måndag:)

hello måndag och det betyder ju att det är en ny vecka och det betyder skola:( men men det bästa med den här veckan är att vi går bara tills onsdag :) jossan kommer hem på onsdag med så då blir det massa mys med tjejerna!!  sen så är det LOV!! och det gillar vi stort!! undrar vad det blir på loveet? vad vet ni? :) haha. idag var det redovisning i skolan jag och natta hade det gick vel skapligt :) åkte halv 1 bussen hem så va hemma tidigt idag :) nu blir det att laga mat sedan blir det vel badet sen tv mys sen sova :) peace. p.s jag har inga pengar på mobilen och inga gratis sms kvar :( men det märks när jag fyller på ;)


BRING IT BITCH!


Kommentarer
Postat av: Emilia

antar att du inte kommer hem till mig och Lavinia denna vecka då .. :/

2010-03-22 @ 17:06:58
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback