24Maj

hello alla:)
nu börja praktik veckan så jävla kul och skönt att inte behöva åka till örebro :)
idag så färga jag håret och klippte emelie:)
sedan kom sara och färga håret bra nice!
efter man hade slutat bärde det av hem till mamma clarie och klippa henne och få lite mat haha:D klipptre sara med.
sedan blev det att hälsa på baloo lite för han hade ju mina cyklar haha smarta jag:P blev hem till jessica sen och fika och prata det behövde jag riktig prat stund bra skönt LOVE till er<3
Igår så var jag med carro och baloo bästa dagen på länge <3
Imorgon kommer emelie och hämtar mig sen blir det till praktiken och då får ju emelie saxin sin bal uppsättning fy fan vad kul:) titta och lära sig lite :) blir nog skit fint stumpan<3
sedan får vi hoppas att marri kommer till helgen för det är ju herrgårds fest som vi ska gå på :)
Finns här för dig amanda
Väntar runt hörnet på dig. 
Behöver alla mina<3♥


BRING IT BITCH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback