SÅ!

hello alla:)
Nu har jag tid och berätta massa grejer om jag nu har nå att berätta :D har varit i london förra veckan och var på frisörmässa nå sjukt grymt har varit där i 2 år i rad:) blir bara bättre och bättre love it! nej men om jag ska berätta vad som är mycket inne med håret så är det rakat i olika längder olika vinklar sjuka frisyrer sen är det mycket pastellfärger i håret med :) så nu vet ni lite iallafal bilder kommer självklart med. läskigt var det att flyga igen det var länge sen man gjorde det:P men men jag överlevde iallafal OSIS! :P sedan har man vart i skolan i veckan iallafal utom idag igår kväll så spydde man hm.. undrar vad jag har ätit?:P Subway kanske? jag och frida åt på subway igår och det var det enda jag hade ätit igår så hm.. Men frida och jag hade mys iallafal så gick vi förbi pontus o emil fast dom har ju så osociala så jag åkte hem med plutten senare. sedan blev det att hälsa på sara som bor tok långt ifrån mig haha emelie var där med så vart mycket prata kan man säga:) Idag har man pluggat som ett svin på det där körkortet inte kul eller inte okej :P men men snart ska jag iväg ut och köra tror jag om jag får med mamma :) Längtar till lovet som är nästa vecka fast börjar ju redan imorgon så och då blir det att gå på halloween fest NÅN SOM HAR FÖRSLAG PÅ VAD MAN SKA VARA? men men nu ska jag iväg puss hej

Bruno Mars - Just The Way You Are
Erik Hassle - Standing Where You Left Me
Rihanna - Only Girl (In The World)

Vart tog sommaren vägen? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback