Halva veckan gått

Hallo


Nu är det ju onsdag skönt halva veckan har gått :) Snart helg ! mums, igår så efter jobbet tycket tove o jenny vi skulle åka till donken så blev en sväng dit innan man åkte hem, så kom hem tok sent igår kl 11 :( men men om man vill ha kul så får man typ lida pin, skönhetssömnen försvann:P Idag så har man jobbat eller jag jobbar rättare sakt. Slutar kl 9ikväll och då blir det att åka direkt hem. det som man har gjort idag är ju att jobbat och ätit lussebullar,mm:) Nej nu ska jag fortsätta jobba och hoppas på att tiden går snabbt för att hinna åka hem och städa o duscha sen blir det sängen titta lite på vänner SOVA !


Imorgon så är det samma visa igen men ska stann hemma hos jenny så jag slipper pendla en dag sen blir det hfs men mina goda vänner på julbord:D Glad tjej,

Nej ni pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback