Söndag gott folk..

Hello alla:)

Nu håller det jag lovar att jag ska försöka skriva varje dag fast jag ska först infinna mig en dator så jag slipper gå upp på calles övervåning med alla SPÖKEN! jag skojar inte haha ! Nu är det ju så iallafal att lovet är slut och vi har gått i skolan i en vecka så nu är det bara en termin kvar tills man tar studenten och FLYTTAR från hfs :D !!! Nu har vi planerat iallafal på lovet som kommer v.8 den 23 ska fix it uf ha en mingelkväll så anmäl er på fb om ni vill titta förbi annars har jag skrivit till många en inbjudan redan:) Sedan ska vi ha mingelkväll på skolan alltså virginska skolan de 16 februari mellan 15.00-19.00 så kom dit med ;)  Så det låter trevligt iallafal ! Nu ska jag snart hoppa i mitt varma bad som jag har tappat upp. Sedan har man blivit duktig att skaffa sig en kalender så nu har jag full koll på vad jag ska göra om dagarna :) Sedan har det ju varit jul o nyår gott folk:) Nyår var rätt lyckad var ju med min älskade! På julafton fick man finna grejer iallafal plattång av älskligen o parfym av brodern m.m. Idag har jag haft kund och klippt det gick bra bra! Imorgon ska jag o tjejerna titta på studentmösser:D Och sen funderar jag starkt på att åka o titta balklänning på lördag nån som vill med? På fredag ska jag och familjen Zetterlund äta middag i örebro nån stans för lena fyller ju år så måste festa till det lite iallafal. Men nu iallafal ska jag skriva färdigt mina läxor sen blir det badet o sedan sägen blir bara en kort dag i skolan imorgon :D
Här är lite bilder på grejer jag fick och nyårs bilder PUSSS ♥










Min kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback